A cosa serve RFID 125KHz?

CATEGORIE BLOG

I prudutti prisenti

125A tecnulugia RFID KHz hà una larga gamma di scenari d'applicazione, cumpresi u cuntrollu di accessu, gestione logistica, gestione di veiculi, cuntrollu di prucessu di pruduzzioni, gestione di l'animali, mercatu d'applicazioni spiciali è mercatu di identificazione di carte.

 

Chì ghjè 125 kHz RFID?

125A tecnulugia RFID KHz hè un sistema di identificazione elettronica wireless chì opera à frequenze menu di 125KHz.. Sta tecnulugia RFID di bassa frequenza hè vitale in parechje industrii, è e so proprietà tecnologiche uniche furniscenu suluzioni efficaci è facili per una larga gamma di situazioni di applicazione.

A distanza di lettura per 125KHz RFID hè abbastanza corta. Questu implica chì a tecnulugia RFID di bassa freccia pò esse efficace in circustanze induve hè necessaria una identificazione precisa è stretta.. RFID à bassa frequenza pò permette a trasmissione di dati precisa è affidabile nantu à e brevi distanze, sia per i sistemi di cuntrollu di accessu, gestione di flotta, o identificazione di l'animali.

A tecnulugia RFID di bassa frequenza hà una velocità di trasmissione di dati relativamente povera, ma hè assai stabile è affidabile. Questu implica chì a tecnulugia RFID di bassa frequenza pò dà una opzione più affidabile in circustanze chì necessitanu stabilità à longu andà o una forte sicurezza di dati..

In più, a capacità di almacenamiento di 125KHz RFID hè limitata, ancu s'ellu ùn impedisce micca u so usu in una varietà di applicazioni. Per situazioni di applicazione chì necessitanu l'almacenamiento di quantità modeste di dati, tecnulugia RFID bassu freccia hè adattatu. In più, cun ottimisazione è cuncepimentu propiu, I tag RFID à bassa frequenza ponu fà una lettura è una trasmissione di dati efficaci è precise.

125khz rfid key fob (1)

 

A cosa serve RFID 125KHz?

  1. cuntrollu di entrata: A tecnulugia RFID di bassa freccia hè aduprata per regulà l'ingressu à e case, i posti di travagliu, strutture corporative, è altri spazii publichi. L'utilizatori mettenu u portachiavi di bassa frequenza 125khz vicinu à u lettore di carte, è una volta chì u lettore di carte riceve l'infurmazioni, U cuntrollu di l'accessu pò esse implementatu.
  2. A gestione logistica hè un altru settore d'applicazioni impurtante per RFID di bassa frequenza, cumpresa a compra, consegna, in uscita, e vendite di merchenzie. Questi beni ponu esse monitorati è cuntrullati cù a tecnulugia RFID di bassa freccia, dunque aumenta l'efficienza logistica.
  3. Gestione di veiculi: A tecnulugia RFID di bassa frequenza pò permette una gestione intelligente di i veiculi in locu cum'è i concessionarii di l'automobile, parcheggi, aeroporti, è porti, migliurà a sicurità è l'efficienza di i veiculi.
  4. U cuntrollu di u prucessu di pruduzzione: In i siti di pruduzzione, fabbriche, è altri cuntesti, RFID di bassa frequenza pò esse usatu per gestisce è seguità i prucessi di produzzione, assicurendu ch'elli viaghjanu liscia.
  5. Gestione di l'animali: L'RFID à bassa freccia hè ancu cumunimenti impiegata in a gestione di l'animali, cum'è a cura di l'animali, animali, è pollame. Per esempiu, I chips RFID ponu esse implantati per cuntrullà l'animali, mentre chì l'ear tags o l'implantable tags ponu esse aduprati per trattà l'animali.
  6. RFID à bassa frequenza hè assai utile in a gestione di l'allevamentu. Per esempiu, in Cina, induve l'allevu di bovini è ovini hè incuraghjitu da e lege, certe zone anu implementatu piani d'assicuranza di vacca è pecura, cù tag RFID utilizati per certificà se i bovini è ovini morti sò cuparti. In più, l'usu di RFID di bassa freccia in a gestione di l'animali hè in espansione significativamente. Per esempiu, Pechino hà favuritu l'usu di chips per i cani già prima 2008, è in l'ultimi anni, numerose località anu aduttatu pulitiche di gestione chì guvernanu l'iniezione di chip di cane.
  7. RFID à bassa frequenza hè utilizatu in applicazioni specializate, cumprese tag intarrati è operazioni di fabricazione di wafer in l'industria di i semiconduttori. RFID à poca frequenza offre poca interferenza elettromagnetica è hè adattatu per l'usu in ambienti cù forti esigenze elettromagnetiche.
  8. Mercatu di identificazione di carte: RFID di bassa frequenza hè ancu largamente utilizatu in u mercatu di identificazione di carte, cum'è carte di cuntrollu di accessu, 125portachiavi khz, chjavi di vittura, ecc. Ancu s'è stu mercatu hà avutu un altu tempu, cuntinueghja à spedinu un gran numaru d'articuli ogni annu per via di u so vastu numeru di cunsumatori basi è di una robusta catena di fornitura..

 

I telefoni ponu leghje 125KHz?

A capacità di un telefuninu per scansà tag RFID 125KHz hè determinata da a presenza di u hardware è u software necessariu.. Se u telefuninu hà un chip NFC chì permette a cumunicazione à bassa frequenza, l'antenna è u circuitu assuciatu, è un software d'applicazione chì ponu trattà e tag RFID à bassa frequenza, li pò leghje. Tuttavia, postu chì a distanza di lettura per RFID di bassa freccia hè piuttostu limitata, u telefuninu mobile deve stà vicinu à l'etichetta mentre a leghje.

Supportu di hardware:

U telefuninu hà bisognu di avè NFC (cumunicazione vicinu à u campu) funzione, è u chip NFC deve sustene a cumunicazione à bassa frequenza di 125KHz. A maiò parte di i smartphones attuali anu capacità NFC, anche se micca tutti i chips NFC permettenu a cumunicazione à bassa freccia. Di cunsiguenza, hè vitale per stabilisce se u chip NFC in u telefuninu supporta 125KHz.

In più di u chip NFC, u telefuninu deve avè l'antenna è u circuitu adattatu per riceve è trasmette segnali di bassa freccia. U disignu è a cunfigurazione di sti cumpunenti di hardware avarà un impattu nantu à a capacità di u telefuninu di scansà e tag RFID di bassa frequenza.

 

Supportu di software:

Per utilizà NFC, u sistema operatore di u telefuninu mobile deve sustene. In più, U software d'applicazione capace di gestisce e tag RFID à bassa frequenza deve esse caricatu. Questi prugrammi ponu leghje e dati da e tag RFID di bassa freccia cunnessendu cù u chip NFC.
Certi software di applicazioni di terzu pò ancu permette à i telefunini mobili di leghje tag RFID di bassa frequenza. Queste applicazioni sò spessu scaricate da l'app store, stallatu nantu à u telefuninu, è dopu cunfigurati è utilizati in cunfurmità cù e struzzioni di u prugramma.

Notes:

Dapoi a distanza di lettura di RFID bassu-frequenza hè relativamente corta, u telefuninu hà bisognu di mantene una distanza vicinu da u tag quandu leghje u tag RFID di bassa freccia, di solitu in un intervallu di parechji centimetri à più di deci centimetri.
Diversi pruduttori è tippi di telefunini pò avè un supportu di hardware è software NFC differenti, cusì in applicazioni pratiche, hè impurtante di stallà è aduprà basatu nantu à u scenariu individuale di u telefuninu.

 

Chì ghjè a diffarenza trà 125KHz è 13.56 MHz?

A diferenza principale trà 125KHz è 13.56 MHz:

Frequenza di travagliu:

125KHz: Questa hè una carta di bassa frequenza cù una gamma di frequenze di travagliu da circa 30 kHz à 300 kHz..

13.56MHz: Questa hè una carta d'alta frequenza cù un intervallu di freccia di travagliu di circa 3MHz à 30MHz.

Caratteristiche tecniche:

125KHz: U chip di carta usa tipicamente un prucessu CMOS convenzionale, chì hè a putenza efficiente è pocu costu. A frequenza di u funziunamentu ùn hè micca sottumessu à u cuntrollu di freccia radio è hè capaci di penetrà l'acqua, tissutu biologicu, è legnu. Hè ideale per a distanza vicinu, bassa vitezza, è applicazioni menu intensivi di dati.

13.56MHz: A velocità di trasmissione di dati hè più veloce di a freccia bassa, è u costu hè ragionevule. Fora di i materiali metallichi, a lunghezza d'onda di sta freccia pò passà per a maiò parte di i materiali, però spessu accurtà a distanza di lettura. L'etichetta deve esse più di 4 mm da u metale, è u so impattu anti-metallu hè abbastanza forte in numerosi bande di freccia.

125KHz hè spessu usatu in sistemi di cuntrollu di accessu, identificazione di l'animali, gestione di veiculi, è altre applicazioni chì necessitanu l'identificazione vicinu à un prezzu prezzu.
13.56MHz: A causa di a so rapidità di trasmissione di dati è a distanza di lettura relativamente longa, hè ideale per l'applicazioni chì necessitanu più tassi di trasmissione di dati è una distanza di lettura specifica, cum'è pagamentu di trasportu publicu, pagamentu cù carta intelligente, ricunniscenza di carta d'identità, eccetera.

caratteristiche fisiche:

125KHz: A bassa frequenza permette menu interferenza durante a trasmissione, ma a distanza di lettura hè limitata.
13.56MHz: I signali d'alta frequenza pò esse più suscettibile à l'interferenza durante a trasmissione, anche se a distanza di lettura hè abbastanza longa.
In riassuntu, 125KHz è 13.56MHz varianu significativamente in termini di frequenza operativa, attributi tecnichi, situazioni di applicazione, e proprietà fisiche. A frequenza di a tecnulugia RFID utilizata hè determinata da i bisogni è e circustanze di l'applicazione uniche.
Un grande edifiziu industriale grisgiu cù numerosi finestri tinti di blu è duie entrate principali si trova fieru sottu à un pianu chjaru., celu turchinu. Marcatu cù u logò "PBZ Business Park," incarna u nostru "A propositu di noi" missione di furnisce soluzioni di primura cummerciale.

Cuntattate cun noi

Apri chat
Scannà u codice
salutu 👋
Pudemu aiutà vi?